La resposta curta és no, no tots els veïns han d’aprovar la instal·lació de l’ascensor. La Llei de Propietat Horitzontal (LPH) s’ha reformat per flexibilitzar-ne la instal·lació:
Cal tenir en compte que un únic veí ‘disconforme’ no pot impedir l’obra: la jurisprudència del Tribunal Suprem ha reiterat que l’ascensor és un servei necessari per a l’habitabilitat i la dignitat de les persones, i no pas un luxe.





